چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آذر ماه 1402

تعمیرگاه خودروهای ژاپنی و کره ای

تعمیرگاه خودرو های لوکس و خارجی در تهران

تعمیر موتور مزدا

موتور مزدا میتواند به دلایل مختلفی از جمله نشت روغن از موتور،یاتاقان زدن،ضعف در اویل پمپ و … دچار مشکل شود.برای تعمیر موتور مزدا بهتر است ابتدا تعمیرگاه مزدا با تجربه بالا را پیدا کنید.تعمیرگاه تخصصی فیکس تکنیک با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و نیرو های متخصص خدمات خودرویی شما را انجام می دهد.همچنین،توصیه می شود که ماشین خود را در دوره های منظم برای تعمیر و نگهداری به سرویس های تخصصی و معتبر ببرید.

علائم خرابی گیربکس مزدا

گیربکس خودروهای مزدا بیشتر از نوع ( At ) می باشد و اگر شما سرویس های ماشین را از جمله سرویس روغن و تعویض صافی گیربکس را به موقع انجام دهید دچار مشکلات کمتری خواهید شد.توجه داشته باشید که روغن باکیفیت و تعویض آن با دستگاه تمام اتوماتیک یکی از مهمترین راهای پیشگیری در خودرو شماست.مجموعه فیکس تکنیک با دارا بودن دستگاه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک اماده ارائه خدمات تعویض روغن هم به شما می باشد.چند مورد از علائم خرابی گیربکس مزدا ….

  • ضربه و تقه در هنگام تعویض دنده
  • تاخیر در زمان تعویض دنده
  • لرزش زیاد خودرو
  • زوزه کشیدن گیربکس
  • خوردن گاز هرز
  • روغن ریزی گیربکس خودرو
  • تقه زدن گیربکس

خدمات بعد از تعمیر گیربکس مزدا در فیکس تکنیک

ما در مجموعه فیکس تکنیک با توجه به اینکه در تعمیر گیربکس خودرو شما از لوازم اصلی و باکیفیت استفاده می کنیم گیربکس خودرو شما را 20000 هزار کیلومتر یا به مدت یک سال گارانتی میکنیم.و کوچکترین خرابی و مشکل در گیربکس شما را به صورت رایگان انجام میدهیم.

تعمیر گیربکس یا گیربکس استوک ؟

اکثر کسانی که از خودرو گیربکس اتوماتیک استفاده میکنند در هنگام خرابی گیربکس خودرو خود دچار تردید در تعمیر گیربکس یا تعویض گیربکس استوک میشوند.در هنگام خرابی گیربکس بهتر است شما تعمیرگاهی با تخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک پیدا کنید.چند مورد از خصوصیات بهتر تعمیر گیربکس نسبت به تعویض گیربکس اتوماتیک…..

  • هزینه کمتر نسبت به تعویض
  • دارای گارانتی بی قید شرط به مدت یک سال
  • استفاده از لوازم اصلی در گیربکس
  • چک شدن کل گیربکس

اولین مطالب آزمایشی من

این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.